Reklamační řád kosmetického salonu
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.) a stanovuje pravidla pro uplatnění reklamací na služby poskytované kosmetickým salonem.
2. Reklamační řád se vztahuje na všechny kosmetické, estetické a doplňkové služby, které salon poskytuje svým klientům.
II. PRÁVO NA REKLAMACI
1. Klient má právo reklamovat službu, pokud nebyla provedena odborně, kvalitně nebo v souladu s dohodnutými podmínkami.
2. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 72 hodin od provedení služby, pokud se jedná o zjevné vady, nebo do 30 dnů, pokud se projeví skryté nedostatky.
3. Reklamaci nelze uplatnit na reakce pleti, které jsou přirozeným důsledkem ošetření (např. zarudnutí, mírné podráždění, olupování kůže po chemickém peelingu), pokud klient předem souhlasil s ošetřením a byl řádně informován o možných reakcích.
III. PODMÍNKY REKLAMACE
1. Reklamace se podává osobně v salonu, písemně nebo e-mailem.
2. Klient je povinen uvést:
• Jméno a datum ošetření
• Druh služby
• Popis reklamovaného problému
• Fotodokumentaci (pokud je to relevantní)
3) Kosmetický salon se zavazuje reklamaci posoudit nejpozději do 7 pracovních dnů a informovat klienta o dalším postupu.
IV. ZPŮSOB VYŘÍZENÍ REKLAMACE
1) Pokud je reklamace oprávněná, má klient nárok na:
• Opakování služby bezplatně (oprava vadné služby).
• Vrácení poměrné části ceny služby, pokud nelze chybu napravit.
• Jinou kompenzaci dle dohody.
2) Pokud salon reklamaci zamítne, klient bude písemně informován o důvodech.
3) V případě sporu má klient právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI) pro mimosoudní řešení sporu.
V. VÝJIMKY Z REKLAMACE
Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:
• Pokud klient nedodržel doporučenou následnou péči po ošetření.
• Pokud klient neupozornil na alergie nebo zdravotní stav, který mohl ovlivnit výsledek ošetření.
• Pokud byla reakce pleti součástí přirozeného procesu hojení, který byl klientovi předem vysvětlen.
• Pokud klient nezajistil dostatečnou hygienu a péči o pleť po kosmetickém zákroku.
VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1) Klient potvrzuje, že byl s tímto reklamačním řádem seznámen před poskytnutím služby.
2) Reklamační řád je veřejně dostupný v salonu a na webových stránkách www.beautybyrenata.cz
3) Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. 1. 2025.